Uusia tietoja kuluttajien ostoaikeista toimialoittain
Talouskriisi.fi päivittää tietoja kuluttajien ostoaikomuksista, jotka perustuvat Omnicom Media Groupin ja Houston Analyticsin keräämiin ja yhdistelemiin tietoihin. Tuore kysely on tehty, ja maanantai-iltaan mennessä tulokset ovat palvelussa selattavissa.
Koronakriisi vaikuttaa rajusti talouteen paitsi kansalaisten terveyttä suojelevien rajoitusten, myös kuluttajien ostoaikomusten muuttumisen seurauksena. Vaikka rahaa olisikin, epävarmuus vaikuttaa haluun kuluttaa sitä.
Suomen suurimpiin markkinointialan yrityksiin kuuluva Omnicom Media Group Finland ja Houston Analytics ovat rakentaneet kuluttajien ostokäyttäytymistä seuraavan verkkopalvelun yritysten käyttöön ja tiedot tarjotaan talouskriisi.fi – palvelun kautta.
Nyt julkaistavat tiedot perustuvat puhelinhaastatteluihin ja Googlen hakukonetrendeihin. Ne täydentyvät tänään maanantaina. Pian mukana on uusia datalähteitä ja koneälypohjaisia ennusteita
Havainnot löytyvät verkkopalvelusta. Toivomme, että kerrot omistsa huomioistasi kirjoittamalla niistä tämän artikkelin lopusta löytyvään keskustelukenttään.